Voor 15:00 besteld, morgen in huis
Cadeautje? Wij pakken hem in!
Gratis verzending vanaf €70,-
Klantenservice

Klantenservice

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@hotspot4kids. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact form

* Verplichte velden

Informatie

Your Company name

Post
0000 XX City
Land

Company info line 1
Company info line 2
Company info line 3


Veelgestelde vragen

Verzendtijd

1.1 Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Na het plaatsen van een bestelling wordt het binnen 24 uur verstuurd. De verwachte levertijd is in heel Nederland 2-3 Werkdagen. 

1.2 Ik heb mijn pakketje niet ontvangen.

Bij elke bestelling die u plaatst ontvangt u een track en trace code. Geeft deze aan dat het pakketje geleverd is, maar het niet ontvangen is? Neem contact op met de pakketverzender, Deze is weergeven op de stickers op de doos. 

← Keer terug naar de backoffice    Momenteel zitten wij in een transitie naar de nieuwe webshop. Winkelen is mogelijk in de fysieke winkels. Excuses voor het ongemak, en tot snel! Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen